יום שני, 18 בנובמבר 2013

חוג התעמלות

כל שבוע ביום חמישי בשעה16:00אני הולכת למתנ"ס אולמות עם החברה שלי ולריה לחוג התעמלות.
בהתחלה יש תרגילים שונים: לגעת באצבעות עם רגליים ישרות,חימום לגשר ואז גשר,חימום לשפגט ואז שפגט.

אחרי התרגילים שניקראים חימום המורה מחלקת אותנו לשלושה קבוצות,קבוצה אחת מעתמלת בגלגלון , גלגלון על יד אחת, וגלגלון ערבי.

הקבוצה השנייה מתעמלת בעמידות ידיים על הקיר.

הקבוצה השלישית רצה,קופצת על המקפצה קופצת על המיזרון ועל המיזרון עושה גילגול.

בסוף השיעור כשהמורה אומרת שנגמא השיעור אני וולריה עמובת כי היה לנו טוב ושמח ורצינו להמשיך.

אני ממליצה לכם ללכת לחוג התעמלות במתנ"ס אולמות כי זה יעשה אותכם גמישים, אתם תואבו את החוג הזה ותהנו בו.

2 תגובות:

  1. לענבר היקרה,
    אהבתי את ההמלצה שלך ואני שמחה כי בחרת לעשות תהמלצה שהחוג איתי

    השבמחק
  2. לענבר היקרה
    אהבתי את הכתיבה על החוג שלך אולי שנה הבאה אלך כי אין לי זמן השנה

    השבמחק