יום חמישי, 14 בנובמבר 2013

האחר הוא אני

אני חושבת שכשאומרים האחר הוא אני מתכוונים לזה שבאחר יש משהו שגם לי יש.

אנחנו כולנו דומים וגם שונים ,
למשל דומים:בצבע העיינים ,  אנחנו אותו בית ספר אותה כיתה , ובגילים שלנו.
למשל שונים: ברגשות שלנו , במחשבותינו , ובשימותינו.

מה שגורם לי להרגיש חלק מהקבוצה זה כשהם חברים שלי , אוהבים אותי, עוזרים לי , ומכבדים אותי.
לא משנה לי שאני שונה כי אם כולם היו דומים לכולם היו אותם מחשבות ואם לכולם היו אותם מחשבות ורעייונות היה לנו משעמם ולא מעניין.

אם אנחנו רוצים להגיד בכיתה האחר הוא אני אנחנו צריכים לכבד את דעתם של החברים למרות שאנחנו לא מסכימים.

לסיכום אפשר להגיד שכולנו דומים כולנו שונים וגם מותר לנו להיות שונים.



כתבה  ענבר
\

3 תגובות:

  1. ענבר היקרה ,
    אהבתי מאוד את האחר הוא אני בעיקר בזה שפירטת והיסברת המון אני אומרת לך כל הכבוד

    השבמחק
  2. ענבר היקרה ,
    אהבתי מאוד את האחר הוא אני בעיקר בזה שפירטת והיסברת המון אני אומרת לך כל הכבוד

    השבמחק
  3. ענבר היקרה
    אהבתי את הכתה שלך זה מעניין מאוד וזה ריגש אותי

    השבמחק