יום שני, 9 בדצמבר 2013

חוויה מחופשת החנוכה

אני רוצה לשתף אותכם בחוויה מחופשת חג החנוכה.
בתחילת חופשת החנוכה אני טסתי עם משפחתי וחברים לרומניה לארבעה ימים.
נסענו לשדה התעופה,עלינו על המטוס ואחרי שעתיים הגענו.
נסענו לבית המלון הראשון ואנחנו מיד הלכנו לישון כי אנחנו טסנו בערב והיינו עייפים.
בבוקר קמנו אכלנו קצת בורקסים,שמנו מזוודות במכונית ונסענו לטייל ברומניה.
אכלנו במסעדה,והלכנו לטייל,היו כל מיני דוכנים אבל אבא שלי לא רצה לקנות לי.
חזרנו למכונית ונסענו עוד שעתיים לבית מלון אחר.
הלכנו לישון,ובבוקר כשהייה עוד מוקדם אבא שלי בא העיר אותי ואמר לי שיורד שלג,
מיד הערתי את החברה שלי התלבשנו וירדנו.
השלג היה נפלא!!!!!!
פעם ראשונה ירד עלי שלג.
לאחר מכן טיילנו בסימטאות ברומניה ,פחדתי כי הן היו חשוכות ואחי התאום הבהיל אותי כל הזמן.
שמנו מזוודות במכונית ונסענו לבית המלון השלישי,הלכנו לישון ואז כשקמנו הלכנו ליער עם מדריך בתקווה למצוא בעלי חיים אבל מצאנו רק עקבות,אחותי כבר הפכה למומחית לעקבות.
חזרנו,שמנו מזוודות במכונית ונסענו שוב שעתיים לבית המלון השני שהיינו בו כבר.
הלכנו לישון וכשקמנו נסענו לשדה התעופה,עלינו על המטוס לשעתיים,והיגענו בחזרה לישראל.
אני ממליצה לטוס לרומניה כי ירד עליכם שלג,רומניה תעניין אותכם ואתם בעצמכם תהנו.

תגובה 1:

  1. ענבר, איזה יופי של תיאור. בא לי עכשיו לנסוע לרומניה.

    השבמחק